Невідомі пошкодили магістральний кабель одного з провайдерів регіону
Неприємний сюрприз чекав жителів однієї з Київських областей 19 грудня 2018 року. Зловмисники залишили без доступу в віртуальний світ інтернету більше половини мешканців Київської області.
Оперативно було встановлено, що у місті Ірпінь (Київська область) вночі, невідомими було пошкоджено магістральний кабель одного з провайдерів регіону.
Вдалося встановити, що були пошкоджені кабелі та комунікації компанії «Бест», яка забезпечує доступ до віртуального світу жителям Київської області. За словами представника компанії, надзвичайна пригода, не просто шкідництво, а чиєсь конкретне замовлення. Для чого потрібно було залишати мешканців майже всієї області без доступу до інтернету — загадка.
Провайдер одразу повідомив про пригоду на своїй сторінці у Facebook. Причому, у першій версії повідомлення було оголошено, що магістральний кабель зв’язку був пошкоджений у декількох місцях.
«Щойно, у декількох місцях був порізаний магістральний кабель», — йшлося в публікації компанії. Час усунення проблеми — до 18.00».
Також провайдер натякнув, що пов’язує пригоду з конкретними особами. Цікаво, що люди були позбавлені доступу в інтернет тоді, коли міськрада Ірпеня обговорювала оновлений генеральний план міста, а засновник компанії провайдера був категорично не згодний із внесенням до генплану змін.
Засновник компанії «Бест» Олексій Зіневич уточнив, що магістральний кабель був пошкоджений професійно, так аби відновлення діяльності роботи зайняло якомога більше часу. Кабель був пошкоджений з трьох боків. Обрізали також і резервний канал і розгалуження на Коцюбинському.
Через пошкодження провайдеру довелось викопувати лінії навколо колодязя і ставити відразу три муфти.
На разі, робота мережі досі не відновлена, роботи тривають. Ремонтні бригади провайдера працюють на місці пошкоджень і займаються відновленням мережі.
Нагадаємо, що провайдер «Бест» надає доступ до мережі інтернет мешканцям, не лише Києва та області, а й постачає інтернет у декілька селищ Житомирської області. Таким чином декілька сотень тисяч абонентів залишились «відрізаними» від світу.
Звідси виникає запитання, а як самому перевірити стан підключення до мережі інтернет? Що потрібно зробити перед дзвінком у відділ технічної підтримки?
Найперше, що потрібно пам’ятати, це те, що якщо ви користуєтесь інтернетом, вам потрібно мати додаткові мобільні телефони, смартфони для того, аби мати можливість швидко з’єднатися із службою технічної підтримки.
Сучасне програмне забезпечення провайдерів дозволяє вирішити 85% проблем, по телефону — дистанційно.
Як відомо до інтернету сьогодні переважна більшість користувачів підключається або за допомогою кабелю, або через Wi-Fi маршрутизатор клієнта.
Порада!
Останній спосіб до речі дозволяє створити домашню локальну мережу та підключити до інтернету, не лише смартфон, а й усі девайси, які є в наявності у користувача.
Отже, якщо у вас інтернет підключений через кабель напряму, то перед тим, як телефонувати у службу підтримки, увімкніть комп’ютер, а потім зайдіть у розділ «Підключення по локальній мережі». Тут є три стани:
• мережевий кабель не підключено
• мережа без доступу до Інтернету
• доступ до Інтернету
Перше, що потрібно зробити — візуально перевірити, чи підключений кабель до комп’ютера. Перезавантажте комп’ютер. Цей спосіб, до речі, допомагає у 99% випадків.
Якщо після всього інтернет так і не з’явився, перевірте програмне забезпечення комп’ютера. Можливо це воно блокує з’єднання. Перевірте, чи не блокує підключення антивірус?
, яке встановлене на комп’ютері, оскільки воно блокує повноцінний доступ до Інтернету (зверніть увагу на включені утиліти та плагіни VPN, антивірус Avast та ін.)
Важливо!
Деякі провайдери встановлюють прив’язку до МАС-адрес мережевого пристрою. Якщо ви підключите кабель до нового пристрою, пропишіть там мережеві налаштування, та повідомте це провайдеру.
До речі, купуючи квартиру, ще під час ремонту визначіть, де саме буде проходити кабель для підключення до інтернету. Це потрібно зробити хоча б для того, щоб сховати його під панелями чи ламінатом. Так, ви надовше збережете його цілісність.
Якщо у вас зник інтернет, при підключенні через Wi-Fi маршрутизатор, також спершу перевірте цілісність кабелю.
Для повноцінної роботи в інтернеті роутер має бути правильно налаштованим. Зверніть увагу, що вам потрібно обрати тип WAN з’єднання. Має бути статичний IP та правильно прописані мережеві налаштування від провайдера.